Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13157
Назва: Методика оберненого навчання: особливості застосування
Автори: Чернишов, В.В.
Тематичні ключові слова: викладання
інноваційні підходи до навчання
методика навчання
обернене навчання
освіта
освітні методи
педагогіка
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет імені Михайла Драгоманова
Анотація: Статтю присвячено висвітленню методики оберненого навчання та особливостям її застосування. Методика оберненного навчання (англ. – flipped classroom) є одним із найсучасніших підходів до навчання та викладання. Як підхід, обернене навчання спирається на антропоцентричний і студентоцентричний принципи, прагне уникати механіцизму, характерного для традиційного підходу, беручи до уваги передусім потреби конкретних учасників освітнього процесу. Як методика, оберненене навчання спирається на уявлення про ключові принципи організації навчання, що поєднують цілу низку освітніх теорій та підходів до навчання. Орієнтаційно, ця методика може бути реалізована у контексті об’єктивістського або конструктивістського підходів.
Бібліографічний опис: Чернишов В.В. Методика оберненого навчання: особливості застосування / В.В. Чернишов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2023. – Вип. 92. Т. 2. – С. 76–80. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13157
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92_Чернишов.pdfСтаття325.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.