Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13153
Назва: Автентичні матеріали як засіб навчання граматиці англійської мови студентів закладів вищої освіти спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія
Автори: Москаленко, М.В.
Тематичні ключові слова: ерготерапія
фізична терапія
англійська мова для студентів-ерготерапевтів
автентичні матеріали
граматика
ESP learning
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет імені Михайла Драгоманова
Анотація: Статтю присвячено дослідженню використання автентичних матеріалів як засобу навчання граматиці англійської мови студентів немовних закладів вищої освіти спеціальності 227 Фізична реабілітація, ерготерапія. У сфері отримання вищої освіти важливість і необхідність знання англійської мови давно уже стали аксіомою. Англійська мова є міжнародною мовою спілкування світової науки. Не винятком є і спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія. Якщо матеріалів для майбутніх фахівців з фізичної терапії достатньо на українській мові, то для відносно нової спеціальності ( в Україні) ерготерапія існує багато автентичних матеріалів на англійській мові
Бібліографічний опис: Москаленко М.В. Автентичні матеріали як засіб навчання граматиці англійської мови студентів закладів вищої освіти спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія / М.В. Москаленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2023. – Вип. 92. Т. 2. – С. 47–51. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13153
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92_Москаленко.pdfСтаття329.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.