Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13151
Назва: Reflective approach to prospective philologists’ translation competence assessment = Рефлексивний підхід до організації контролю рівня сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентності
Автори: Король, Т.Г.
Тематичні ключові слова: assessment in translation training
translation competence level
prospective philologists
reflective approach
metacognitive strategies
контроль в навчанні перекладу
перекладацька компетентність
майбутні філологи
рефлексивний підхід
метакогнітивні стратегії
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет імені Михайла Драгоманова
Анотація: Efficient assessment implementation into teaching activity of any type, including translation, provides its practical success and productivity. Consequently, it should be based on the sufficient theoretical framework, namely on the set of approaches contributing to its coherence, integrity and functionality within wider educational context. This article defines the prospects of reflective approach application to assessment arrangement and realization in prospective philologists’ university training. In this key, it has been considered in the relation to the leading contemporary theoretical approaches to translation training and assessment. Its content has been thoroughly analysed, key concepts have been defined, dominant provisions and principles have been singled out and commented on. The prospective ways of its deployment in the process of assessment realization in translation training have been outlined.
Ефективна реалізація контролю в навчанні будь-якої діяльності, зокрема й перекладацької, як запорука її успішності й результативності має спиратися на міцне теоретичне підґрунтя, а саме сукупність підходів, що забезпечують її послідовність, цілісність, функціональність та інтегрованість до загального освітнього контексту. У цій статті визначено перспективи застосовування рефлексивного підходу до організації й реалізації контролю в навчанні перекладу майбутніх філологів. З цією метою рефлексивний підхід розглянуто у розрізі його зв’язків з провідними сучасними теоретичними підходами до навчання й контролю перекладацької діяльності, проаналізовано його зміст, визначено ключові поняття та виокремлено провідні положення й принципи, на основі яких окреслено перспективні шляхи його застосування у процесі здійснення контролю в навчанні перекладу
Бібліографічний опис: Korol T.H. Reflective approach to prospective philologists’ translation competence assessment / T.H. Korol // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2023. – Вип. 92. Т. 2. – С. 34–37. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.08
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13151
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92_Король.pdfСтаття341.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.