Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/129
Назва: Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України в кризових умовах
Автори: Мокляк, М.В.
Попова, Ю.М.
Нелень, Л.Ф.
Тематичні ключові слова: інновації
маркетинг інновацій
конкурентоспроможність
ринок.
Дата публікації: кві-2015
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: Розглянуто проблеми функціонування сучасного кондитерського ринку України. Обґрунтовано необхідність упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств кондитерської промисловості як запорука підвищення їх конкурентоспроможності. Визначено напрямки подальшого розвитку кондитерської промисловості.
Бібліографічний опис: Мокляк, М. В. Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України в кризових умовах / М. В. Мокляк, Ю. М. Попова, Л. Ф. Нелень // Економіка і регіон. Вип. 4(53) / голов. ред. В.О. Онищенко. - Полтава, ПолтНТУ, 2015. - С. 29-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/129
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2015. №4 (53)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ЧИННИК.pdf475.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.