Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorПопова, Ю.М.-
dc.contributor.authorНелень, Л.Ф.-
dc.date.accessioned2016-06-09T13:37:23Z-
dc.date.available2016-06-09T13:37:23Z-
dc.date.issued2015-04-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/129-
dc.descriptionМокляк, М. В. Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України в кризових умовах / М. В. Мокляк, Ю. М. Попова, Л. Ф. Нелень // Економіка і регіон. Вип. 4(53) / голов. ред. В.О. Онищенко. - Полтава, ПолтНТУ, 2015. - С. 29-34.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблеми функціонування сучасного кондитерського ринку України. Обґрунтовано необхідність упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств кондитерської промисловості як запорука підвищення їх конкурентоспроможності. Визначено напрямки подальшого розвитку кондитерської промисловості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectринок.uk_UA
dc.titleМаркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України в кризових умовахuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc330.341.1-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2015. №4 (53)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ЧИННИК.pdf475.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.