Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12396
Назва: Територіальний маркетинг як напрям розвитку економіки територіальної громади
Автори: Добрянська, В.В.
Бур'ян, А.С.
Тематичні ключові слова: територіальні громади
територіальний маркетинг
Полтавська область
Дата публікації: 25-тра-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Бур'ян А.С. Територіальний маркетинг як напрям розвитку економіки територіальної громади / А.С. Бур'ян, В.В. Добрянська // Тези 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 02 трав.–25 трав. 2023 р.). – Т. 1. – С. 358–360.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12396
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75 Т.1-359-361.pdfтези229.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.