Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11788
Назва: Імідж підприємства: формування та напрями його вдосконалення(на матеріалах ТЗДВ «ПОЛТАВТРАНСБУД»)
Автори: Карпович, В.А.
Тематичні ключові слова: імідж підприємства
фірмовий стиль
корпоративна культура
бренд
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуто теоретичний та методичний аспект формування та оцінювання іміджу підприємства. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку будівництва України. Досліджено організаційно-правові основи функціонування товариства, проведено аналіз його економічного та фінансового стану і стану охорони праці. Проаналізовано складові та елементи іміджу ТзДВ «Полтавтрансбуд» та розроблені пропозиції і напрями його покращення, які дозволять підвищити продуктивність праці, чистий дохід від виконання робіт та прибутковість.
Бібліографічний опис: Карпович В.А. Імідж підприємства: формування та напрями його вдосконалення (на матеріалах ТЗДВ «ПОЛТАВТРАНСБУД») : кваліф. робота бакалавра. Спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 122 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11788
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 076 Підприємництво, торгівля та біржева діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпович В.А..pdfстудентські роботи2.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.