Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпович, В.А.-
dc.date.accessioned2023-02-20T12:21:52Z-
dc.date.available2023-02-20T12:21:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11788-
dc.descriptionКарпович В.А. Імідж підприємства: формування та напрями його вдосконалення (на матеріалах ТЗДВ «ПОЛТАВТРАНСБУД») : кваліф. робота бакалавра. Спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 122 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичний та методичний аспект формування та оцінювання іміджу підприємства. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку будівництва України. Досліджено організаційно-правові основи функціонування товариства, проведено аналіз його економічного та фінансового стану і стану охорони праці. Проаналізовано складові та елементи іміджу ТзДВ «Полтавтрансбуд» та розроблені пропозиції і напрями його покращення, які дозволять підвищити продуктивність праці, чистий дохід від виконання робіт та прибутковість.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleІмідж підприємства: формування та напрями його вдосконалення(на матеріалах ТЗДВ «ПОЛТАВТРАНСБУД»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 076 Підприємництво, торгівля та біржева діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпович В.А..pdfстудентські роботи2.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.