Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11771
Назва: Features of the initial stage of learning a second foreign (german) language by students in Ukraine = Особливості початкового етапу вивчення другої іноземної (німецької) мови студентами в Україні
Автори: Тупиця, О.Ю.
Попович, І.Ю.
Тематичні ключові слова: student-philologist
phonetic competence
second foreign language (German)
communicative approach
pronunciation game
студент
фонетична компетенція
друга іноземна мова (німецька)
комунікативний підхід
гра у вимову
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Анотація: The article considers the peculiarities of the development of phonetic competence of students majoring in “Philology”, who begin to study a second foreign language (German). Phonetic competence is the ability to articulate, intonate one’s utterances and understand the speech of others, which, according to the authors, is based on skills that are laid down at the initial stage of learning a second foreign language. Phonetic competence is an important component of all types of speech skills, and therefore develops comprehensively in speech activity. The authors are convinced that the study of phonetics is not possible without the practical mastery of lexical and grammatical constructions of a foreign language.
У статті розглянуто особливості початкового етапу підготовки студентів спеціальності «Філологія», які вивчають другу іноземну мову (німецьку). Автори переконані, що розвиток фонетичної компетенції на початковому етапі є важливою складовою всіх видів мовленнєвих умінь, вона розвивається в мовленнєвій діяльності. Вивчення фонетики неможливе без практичного оволодіння лексико-граматичними конструкціями іноземної мови. Провідним принципом на початковому етапі вивчення другої іноземної мови, на думку авторів, є комунікативна спрямованість навчання – оволодіння мовою як засобом спілкування, набуття практичних навичок, забезпечення максимальної мовленнєвої активності студентів, створення ситуацій для спілкування. Ефективність кожного заняття з другої іноземної мови визначається кількістю мовленнєвої практики окремого студента
Бібліографічний опис: Tupytsya O.Yu. Features of the initial stage of learning a second foreign (german) language by students in Ukraine / O.Yu. Tupytsya, I.Yu. Popovych // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2022. – Вип. 56. Т. 4. – С. 213-218. – DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/56-4-36
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11771
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56-4_2022_2_213-218.pdfСтаття380.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.