Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11738
Назва: До проблеми визначення рівня складності тестових завдань з читання іншомовної фахової літератури
Автори: Король, Т.Г.
Тематичні ключові слова: складність тестового завдання
вага тестового завдання
характер мовного матеріалу
інтелектуальне навантаження на тестованого
труднощі досягнення комунікативної цілі
Дата публікації: 2009
Видавництво: Кримський гуманітарний університет, м. Ялта
Анотація: У тезах доповіді окреслено практичну цінність розробки критеріїв визначення рівня складності окремого тестового завдання, розмежовано поняття складності й ваги тестового завдання, а також наведено узагальнений перелік критеріїв визначення рівня складності окремого комунікативно орієнтованого ТЗ з читання іншомовної фахової літератури.
Бібліографічний опис: Король Т.Г. До проблеми визначення рівня складності тестових завдань з читання іншомовної фахової літератури // Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 22-23 верес., 2009 р. – Ялта : КГУ, 2009. – Ч. 1. – С. 146-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11738
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_КорольТ.Г.(e-variant).pdfтези325.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.