Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1093
Назва: Рекламна діяльність в мережі туристичних агенцій CORAL TRAVEL
Автори: Казак, О.О.
Устінова, І.Б.
Тематичні ключові слова: туризм
реклама
туристичне агенство
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: Копіцентр
Анотація: В туристичному сегменті ринку головну роль виконують туроператори, оскільки саме вони розробляють туристичні маршрути, доповнюють їх комплексом послуг, забезпечують рекламно-інформаційний супровід турів, розраховують ціни, та передають тури агентам для їх наступної реалізації. Coral Travel – міжнародний туристичний оператор, який займає на ринку туристичних послуг з виїзного туризму одне з провідних місць. Основними його завданнями, як і інших туроператорів є планування турів з комплексом додаткових заходів, спрямованих на задоволення інтересів подорожуючих.
Бібліографічний опис: Казак О.О. Рекламна діяльність в мережі туристичних агенцій CORAL TRAVEL / О.О. Казак, І.Б. Устінова // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управляння туристичною індустрією: методологія і практика» (6-7 жовтня 2016 року). – Полтава : ПолтНТУ, 2016. – С.80-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1093
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf267.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.