Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, О.О.-
dc.contributor.authorУстінова, І.Б.-
dc.date.accessioned2016-10-24T13:24:07Z-
dc.date.available2016-10-24T13:24:07Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1093-
dc.descriptionКазак О.О. Рекламна діяльність в мережі туристичних агенцій CORAL TRAVEL / О.О. Казак, І.Б. Устінова // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управляння туристичною індустрією: методологія і практика» (6-7 жовтня 2016 року). – Полтава : ПолтНТУ, 2016. – С.80-82.uk_UA
dc.description.abstractВ туристичному сегменті ринку головну роль виконують туроператори, оскільки саме вони розробляють туристичні маршрути, доповнюють їх комплексом послуг, забезпечують рекламно-інформаційний супровід турів, розраховують ціни, та передають тури агентам для їх наступної реалізації. Coral Travel – міжнародний туристичний оператор, який займає на ринку туристичних послуг з виїзного туризму одне з провідних місць. Основними його завданнями, як і інших туроператорів є планування турів з комплексом додаткових заходів, спрямованих на задоволення інтересів подорожуючих.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКопіцентрuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтуристичне агенствоuk_UA
dc.titleРекламна діяльність в мережі туристичних агенцій CORAL TRAVELuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc338.48:330.131.7-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf267.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.