Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10838
Назва: Wartime and Distance Learning for Preschool Children on the Basis of Partner Pedagogy = Воєнний час та дистанційне навчання дітей дошкільного віку на засадах партнерської педагогіки
Автори: Тупиця, О.Ю.
Зімакова, Л.В.
Жданюк, Л.О.
Тематичні ключові слова: distance learning
partner pedagogy
interaction
martial law
preschool children
educator of preschool education institution
communication
parents
дистанційне навчання
партнерська педагогіка
взаємодія
воєнний стан
спілкування
діти дошкільного віку
вихователь ДНЗ
батьки
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: Science Publishing Group
Анотація: The article, based on the study of scientific and pedagogical literature, provides a terminological analysis of the pedagogical essence of the concept of “distance learning of preschool children” as a form of education during the war, the foundation of which should be based on partnership. The authors understand the essence of the concept of “distance learning of preschool children” as an organization of partnership educational interaction in the distance of the educator from children and their parents (adults caring for children), which operates synchronously and / or asynchronously on modern educational, information and communication (digital) technologies. The positive and negative aspects of involving preschool children in distance learning are considered. It has been proved that in the conditions of martial law the education of preschoolers should not be interrupted, teachers, children and their parents should interact as subjects of the educational process. The modes of distance learning of preschoolers are determined – synchronous and asynchronous, modern online educational tools that can be used by both educators and parents of preschool children. At the end of the second month of the war in Ukraine, a survey of 50 educators of the Poltava Regional Vocational School on the problems of distance learning was conducted. In most cases, adults are interested in continuing the education of preschoolers in the conditions of distance learning during martial law.
У статті на основі вивчення науково-педагогічної літератури подано термінологічний аналіз педагогічної сутності поняття «дистанційне навчання дітей дошкільного віку» як форми навчання у воєнний час, основу якої мають ґрунтувати партнерські відносини. Сутність поняття «дистанційне навчання дітей дошкільного віку» автори розуміють як організацію партнерської освітньої взаємодії на відстані вихователя від дітей і їхніх батьків (дорослих, які доглядають за дітьми), яка синхронно та/або асинхронно працює на сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологіях. Розглянуто позитивні та негативні сторони залучення дітей дошкільного віку до дистанційного навчання.
Бібліографічний опис: Zimakova L.V. Wartime and Distance Learning for Preschool Children on the Basis of Partner Pedagogy / Lіliya Zimakova, Oleksandr Tupytsya, Liudmyla Zhdaniuk // American Journal of Education and Information Technology. – Vol. 6, No. 1. – 2022. – P. 53-60. – doi: 10.11648/j.ajeit.20220601.19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10838
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.11648.j.ajeit.20220601.19.pdfСтаття275.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.