Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10837
Назва: Дистанційне навчання дітей дошкільного віку на засадах партнерської педагогіки під час воєнного стану
Автори: Тупиця, О.Ю.
Зімакова, Л.В.
Жданюк, Л.О.
Тематичні ключові слова: дистанційне навчання
партнерська педагогіка
взаємодія
воєнний стан
комунікація
діти дошкільного віку
вихователь закладу дошкільної освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет
Анотація: У статті на основі вивчення науково-педагогічної літератури здійснено термінологічний аналіз педагогічної сутності поняття «дистанційне навчання дітей дошкільного віку», як форми навчання у воєнний період країни, фундамент якої повинен базуватися на партнерській взаємодії. Автори статті розуміють сутність поняття «дистанційне навчання дітей дошкільного віку» як організацію партнерської освітньої взаємодії в умовах віддаленості вихователя від дітей та їх батьків (дорослих, які доглядають за дітьми), що функціонує синхронно та/чи асинхронно на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікативних (цифрових) технологій.
Бібліографічний опис: Зімакова Л.В. Дистанційне навчання дітей дошкільного віку на засадах партнерської педагогіки під час воєнного стану / Л.В. Зімакова, О.Ю. Тупиця, Л.О. Жданюк // Педагогічні науки. – 2022. – № 79. – С. 92-100. – DOI https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.79.264557
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10837
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
264557-Текст статті-610564-1-10-20220919.pdfСтаття407.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.