Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10837
Назва: | Дистанційне навчання дітей дошкільного віку на засадах партнерської педагогіки під час воєнного стану |
Автори: | Тупиця, О.Ю. Зімакова, Л.В. Жданюк, Л.О. |
Тематичні ключові слова: | дистанційне навчання партнерська педагогіка взаємодія воєнний стан комунікація діти дошкільного віку вихователь закладу дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет |
Анотація: | У статті на основі вивчення науково-педагогічної літератури здійснено термінологічний аналіз педагогічної сутності поняття «дистанційне навчання дітей дошкільного віку», як форми навчання у воєнний період країни, фундамент якої повинен базуватися на партнерській взаємодії. Автори статті розуміють сутність поняття «дистанційне навчання дітей дошкільного віку» як організацію партнерської освітньої взаємодії в умовах віддаленості вихователя від дітей та їх батьків (дорослих, які доглядають за дітьми), що функціонує синхронно та/чи асинхронно на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікативних (цифрових) технологій. |
Бібліографічний опис: | Зімакова Л.В. Дистанційне навчання дітей дошкільного віку на засадах партнерської педагогіки під час воєнного стану / Л.В. Зімакова, О.Ю. Тупиця, Л.О. Жданюк // Педагогічні науки. – 2022. – № 79. – С. 92-100. – DOI https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.79.264557 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10837 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
264557-Текст статті-610564-1-10-20220919.pdf | Стаття | 407.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.