Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10832
Назва: Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови
Автори: Тупиця, О.Ю.
Зімакова, Л.В.
Тематичні ключові слова: студент-філолог
фонетична компетентність
друга іноземна мова (німецька)
комунікативний підхід
гра в німецьку вимову
Дата публікації: 2021
Видавництво: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Анотація: У статті розглянуто особливості розвитку фонетичної компетентності студентів спеціальності “Філологія”, які починають вивчати другу іноземну мову (німецьку). Фонетична компетентність є складником усіх видів мовленнєвих навичок. Автори переконані, що вивчення фонетики не можливе без практичного засвоєння лексичних та граматичних конструкцій іноземної мови. Підібрані авторами “ігри в німецьку вимову” спрямовані на створення “німецького акценту” студентів. Таким чином, практика доводить, що принцип апроксимації, який застосовується на початковому етапі вивчення іноземної мови, є недоречним для студентів у вивчені німецької мови як другої іноземної.
Бібліографічний опис: Тупиця О.Ю. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови / О.Ю. Тупиця, Л.В. Зімакова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2021. – № 7 (345). – С. 238-246. – DOI: 10.12958/2227-2844-2021-7(345)-238-246
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10832
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdfСтаття730.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.