Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10832
Назва: | Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови |
Автори: | Тупиця, О.Ю. Зімакова, Л.В. |
Тематичні ключові слова: | студент-філолог фонетична компетентність друга іноземна мова (німецька) комунікативний підхід гра в німецьку вимову |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка |
Анотація: | У статті розглянуто особливості розвитку фонетичної компетентності студентів спеціальності “Філологія”, які починають вивчати другу іноземну мову (німецьку). Фонетична компетентність є складником усіх видів мовленнєвих навичок. Автори переконані, що вивчення фонетики не можливе без практичного засвоєння лексичних та граматичних конструкцій іноземної мови. Підібрані авторами “ігри в німецьку вимову” спрямовані на створення “німецького акценту” студентів. Таким чином, практика доводить, що принцип апроксимації, який застосовується на початковому етапі вивчення іноземної мови, є недоречним для студентів у вивчені німецької мови як другої іноземної. |
Бібліографічний опис: | Тупиця О.Ю. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови / О.Ю. Тупиця, Л.В. Зімакова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2021. – № 7 (345). – С. 238-246. – DOI: 10.12958/2227-2844-2021-7(345)-238-246 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10832 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | Стаття | 730.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.