Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередніков, В.М.-
dc.contributor.authorЧереднікова, О.В.-
dc.contributor.authorГузик, Д.В.-
dc.date.accessioned2022-06-09T14:02:46Z-
dc.date.available2022-06-09T14:02:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10553-
dc.descriptionЧередніков В.М. Випробування вентилятора системи охолодження двигуна внутрішнього згорання гелікоптера в умовах жаркого клімату / В.М. Чередніков, О.В. Череднікова, Д.В. Гузик // Вентиляція, освітлення та теплогазопостачання : наук.-техн. зб. – Х. : КНУБА, 2021. – Вип. 39. – С. 54-61.uk_UA
dc.description.abstractУ статті ставиться питання необхідності вирішення проблеми розширення температурних меж роботи системи охолодження двигуна внутрішнього згорання гелікоптера. Дане питання виникло з того, що при експлуатації гелікоптера на території африканських країн з спекотним кліматом відбувався перегрів двигуна. Питання використання гелікоптерів в цих умовах було обумовлено попитом на авіаційному ринку. Для розв’язання поставленої задачі був проведений вибір нових елементів системи охолодження, а саме радіатора та двох типів вентиляторів. Дослідження були направлені на збільшення тепловіддачі радіаторів системи охолодження шляхом збільшення типорозміру радіатора та збільшення швидкості повітряного потоку, який проходив крізь радіатор. Виконувалось 3D моделювання, проєктування нової системи охолодження (СО), а потім і конструювання СО в двох варіантах з вентиляторами TEMIC та SPAL. Два дослідних зразка пройшли наземні та льотні випробування спочатку в умовах помірного клімату, де був виявлений зразок з найкращими параметрами роботи. Для льотних випробувань в умовах з жарким кліматом була використана нова система охолодження з вентилятором SPAL, ці випробування тривали три дні. Дана стаття описує завершальний етап серії випробувань ефективності системи охолодження гелікоптера та аналіз отриманих результатів з підтвердженням остаточного досягнення поставленої мети, тобто підвищення верхньої температурної межі зовнішнього повітря для безперебійної та безпечної роботи гелікоптера.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет будівництва і архітектуриuk_UA
dc.subjectсистема охолодження двигунаuk_UA
dc.subjectвентиляторuk_UA
dc.subjectтепловіддача радіатораuk_UA
dc.subjectексплуатаційна температураuk_UA
dc.titleВипробування вентилятора системи охолодження двигуна внутрішнього згорання гелікоптера в умовах жаркого кліматуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc621.431:62-713.3:004.9-
Розташовується у зібраннях:Кафедра теплогазопостачання, вентиляції та теплоенергетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253799-Текст статті-586738-1-10-20220414.pdfстаття809.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.