Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.contributor.authorКузняк, Б.Я.-
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.date.accessioned2022-06-04T07:58:56Z-
dc.date.available2022-06-04T07:58:56Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10519-
dc.descriptionКузняк Б.Я. Маркетингові дослідження на зовнішніх ринках: інформаційне забезпечення / Б.Я. Кузняк, В.В. Добрянська, В.Б. Васюта // Галицький економічний вісник. – 2021. – № 6 (73). – С. 70-77. – URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.06.070 .uk_UA
dc.description.abstractДосліджено процес збирання маркетингової інформації на зарубіжних ринках. Актуальність теми дослідження зумовлена тенденцією ринків до глобалізації. У нинішній час уже не тільки для крупних, а й для середніх підприємств постає проблема виходу на ринки інших країн. Роль маркетингових досліджень полягає в оцінюванні маркетингових ситуацій, забезпеченні інформацією, яка дає можливість розробити ефективні маркетингові програми підприємства. Запорукою якості маркетингових досліджень є отримання повної, об’єктивної, релевантної інформації про об’єкт дослідження. Головною проблемою міжнародних маркетингових досліджень є важкодоступність інформації, зумовлена географічною віддаленістю ринків та необізнаність замовника досліджень у соціокультурних особливостях місцевої аудиторії. До цього додається організаційна проблема, пов’язана з труднощами налагоджування взаємодії з потенційними можливими місцевими посередниками (агентствами зі збирання маркетингової інформації), зумовлена як географічною віддаленістю, так і наявними мовними і культурними відмінностями замовника та виконавця дослідження. Особливої гостроти перераховані проблеми набули у період карантинних обмежень. У статті для подолання перешкод для збирання інформації на зовнішніх ринках запропоновано використання можливостей мережі Інтернет. Основними перевагами маркетингових досліджень з використанням Інтернету є те, що Інтернет-опитування забезпечують найбільш широкий географічний обхват респондентів у порівнянні з усіма іншими методами, відкривають доступ до важкодосяжних респондентів, зручні для формування «цільових» вибірок на основі використання соціальних мереж, при Інтернет-опитуваннях відсутні витрати на поштові перекази, телефонні перемовини, тиражування анкет і оплату праці «польових» дослідників, що було б дуже дорого для досліджень зовнішніх ринків. Пошук респондентів відбувається автоматично. Сучасні користувачі Інтернет, об’єднані соціальними мережами, можуть легко обмінюватися контентом між собою, що доє можливість аналізувати зміст онлайн-оглядів і розмов, брати участь в онлайн-бесідах з покупцями, що крім анкетування дає змогу організовувати спільні онлайн-дискусії або експертне опитуванняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectміжнародні ринкиuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження на зовнішніх ринках: інформаційне забезпеченняuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc330. 341.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕВ №6 (73) 2021_70-77.pdfстаття849.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.