Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10173
Назва: The Type of “Multiple” Narrator and Its Embodiment in Large Postmodern Genre Forms. Based on the Novel “Olive Kitteridge” by E. Strout. = Тип "множинного" наратора у постмодерних великих жанрових формах (на матеріалі роману "Олівія Кіттерідж" Е. Страут)
Автори: Кушнірова, Т.В.
Павельєва, А.К.
Кобзар, О.І.
Капустян, І.І.
Тематичні ключові слова: narrative
narrator
the "multiple" narrator
style
structure
розповідь
оповідач
«множинний» оповідач
стиль
структура
Дата публікації: 2021
Видавництво: Postmodern Openings
Анотація: The present article concentrates on the concept of “narrative” as a literary category, its characteristics and structural elements. The authors of the article concretize the idea of “narrative”, analyze the main narrative theories, and compare the basic concepts of narratology in the scientific works of outstanding scholars. The “multiple” narrator can be found in the works of original genre with complex compositional and narrative structure. In such narrative structures, the narrator can create his own “reality”, his own author's myth through the view angle of each character. This is typical of modern genre forms, where the plot is built on new genre canons, such as novel forms of the “talk show” format or “SMS” novel. The “multiple” narrator forms the structure, provides plot-compositional unity, “leads” narrative story and influences the genre modification of the literary work. Structural types of “multiple” narrator can perceive the reality subjectively and have the ability to present their own vision of reality and interact with other narrative components such as narrator, recipient, author-demiurge, the signs of which are closely interwoven in the modern text. The narrative component of the novel “Olive Kitteridge” by E. Strout is examined in the article as multi-vector, characterized by free narrative and by a heterodiegetic narrator in an extradiegetic situation.
У цій статті зосереджено увагу на понятті «наратив» як літературної категорії, його характеристиках та структурних елементах. Автори статті конкретизують ідею «наративу», аналізують основні теорії наративу, порівнюють основні поняття наратології в наукових працях видатних учених. «Множина» оповідача зустрічається у творах оригінального жанру зі складною композиційно-розповідною структурою. У таких наративних структурах оповідач може створити власну «дійсність», свій авторський міф через кут зору кожного персонажа. Це характерно для сучасних жанрових форм, де сюжет будується за новими жанровими канонами, наприклад, романними формами формату «ток-шоу» чи «SMS-романом». «Множина» оповідач формує структуру, забезпечує сюжетно-композиційну єдність, «веде» розповідь і впливає на жанрову модифікацію літературного твору. Структурні типи «множинного» оповідача можуть суб’єктивно сприймати дійсність і мають здатність представляти власне бачення дійсності та взаємодіяти з іншими компонентами нарації, такими як оповідач, реципієнт, автор-деміург, ознаки яких тісно переплітаються в сучасному тексті. Наративна складова роману Е. Страута «Олів Кіттерідж» розглянута у статті як багатовекторна, що характеризується вільним наративом та гетеродиєгетичним наратором в екстрадієгетичній ситуації.
Бібліографічний опис: The Type of “Multiple” Narrator and Its Embodiment in Large Postmodern Genre Forms. Based on the Novel “Olive Kitteridge” by E. Strout / T.V. Kushnirova, A.K. Pavelieva, O.I. Kobzar, I.I. Kapustian // Postmodern Openings. – 2021. – Vol.12, Iss. 4. – P. 210–225. – DOI: https://doi.org/10.18662/po/12.4/370
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10173
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3973-Article Text-15349-1-10-20211217.pdf313.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.