Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Т.Г.-
dc.date.accessioned2021-11-27T21:59:22Z-
dc.date.available2021-11-27T21:59:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9980-
dc.descriptionКорольТ.Г. Особливості контролю рівня сформованості в майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні/ Т.Г. Король // Витоки педагогічної майстерності. – 2017. – Вип. 19. – С.183-188.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку організації та реалізації контролю англомовної компетентності в читанні у загальному процесі підготовки майбутніх філологів-перекладачів з позицій особистісно-діяльнісного підходу та з урахуванням ролі читання як одного із ключових видів мовленнєвої діяльності, необхідних для здійснення письмового, зорово- усного та усного перекладу з аркуша.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectмайбутні перекладачіuk_UA
dc.subjectусний переклад з аркушаuk_UA
dc.subjectангломовна компетентність у читанніuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectсприйняття текстуuk_UA
dc.subjectрозуміння текстуuk_UA
dc.subjectінтерпретація текстуuk_UA
dc.subjectперекладацький аналіз текстуuk_UA
dc.subjectписьмовий перекладuk_UA
dc.titleОсобливості контролю рівня сформованості в майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанніuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc371.315:8111.112.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korol.pdf278.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.