Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригор'єва, О.В.-
dc.contributor.authorХадарцев, О.В.-
dc.contributor.authorІванюк, А.С.-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:58:25Z-
dc.date.available2021-10-20T08:58:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9856-
dc.descriptionHryhorieva O. Formation of City Brand in the Implementation of the Concept of Integrated Development / O. Hryhorieva, O. Khadartsev, A. Ivaniuk // Економіка і регіон. – 2020. – № 4 (79). – С. 22–27.uk_UA
dc.description.abstractModern realities and requirements for sustainable development of territories need ensuring diversity and a certain identification of each city. The relevance of this process is enhanced in terms of implementing the concept of integrated urban development, so the purpose of the article is defined as a spare impact on the formation of the personal brand of the city in the process of successful implementation of integrated development planning. The development and implementation of the concept of integrated development in the cities of Ukraine significantly contributes to the formation of city branding, puts the task of developing and implementing the city brand in the foreground, and provides an opportunity to borrow successful branding experience of European cities.uk_UA
dc.description.abstractСучасні реалії та вимоги щодо забезпечення сталого розвитку територій s міжнародного співробітництва, адміністративна реформа, що триває в Україні, оновлені підходи до концепції міського планування, які активно поширюються містами країни, вимагають забезпечення відмінності та певної ідентифікації кожного міста, можливості поширювати таку інформацію серед усіх зацікавлених осіб. Актуальним цей процес стає в умовах реалізації концепції інтегрованого розвитку міст, котра віднедавна почала застосовуватися у ряді міст України. Отже, виникає потреба визначити вплив формування персонального бренду міста на процес успішної реалізації інтегрованого планування розвитку територій та їх просування на міжнародному рівні. Маркетинг територій є інструментом формування брендингу територій, зокрема міст як основних та визначальних об’єктів у розвитку прилеглих територій. Бренд міста формує у цільової аудиторії уявлення, комплекс образів, асоціацій та очікувань від міста; відображає унікальні й неповторні характеристики міста, його особливості. Розроблення та реалізація концепції інтегрованого розвитку в містах України, підходи, які застосовує цей процес, значним чином сприяють формуванню брендингу міста, формують завдання розроблення та втілення бренду міста на першій план, дають змогу запозичити успішний досвід формування брендингу міст Європи.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»uk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectбрендинг містаuk_UA
dc.subjectбренд містаuk_UA
dc.subjectінтегрований розвитокuk_UA
dc.subjectterritory marketinguk_UA
dc.subjectcity brandinguk_UA
dc.subjectcity branduk_UA
dc.subjectintegrated developmentuk_UA
dc.titleFormation of City Brand in the Implementation of the Concept of Integrated Development = Формування бренду міста в реалізації концепції інтегрованого розвиткуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc332.146 (1-21):659.11-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2020. № 4 (79)
Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_79_2020(1).pdfНаукова стаття921.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.