Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9831
Назва: Менторство як форма роботи з обдарованими дітьми
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: менторство
обдаровані діти
вчитель-ментор
Дата публікації: кві-2015
Видавництво: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського
Анотація: У статті розглянуто особливості проблеми менторства як форми роботи з обдарованими учнями.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Менторство як форма роботи з обдарованими дітьми / Н.М. Атаманчук // Розвиток та саморозвиток педагогічної майстерності у сучасному освітньому просторі : тези доп. Міжнар. форуму пед. майстерності (м. Полтава, 7-8 квіт. 2015 р.).. – Полтава : Гаража М.Ф., 2015. – С.43-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9831
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Менторство.docтези41 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.