Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитренко, Т.А.-
dc.contributor.authorДеркач, Т.М.-
dc.contributor.authorЛоманченко, А.С.-
dc.contributor.authorХлопонін, О.С.-
dc.date.accessioned2021-10-10T16:21:49Z-
dc.date.available2021-10-10T16:21:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9810-
dc.descriptionTechnological characteristics of the e-learning systems development / A. Lomanchenko, O. Khloponin, T. Derkach, T. Dmytrenko // Системи управління, навігації та зв'язку. – 2021. – Вип. 2 (64). – С. 84-88. – doi: 10.26906/SUNZ.2021.2.084uk_UA
dc.description.abstractModern information technology can significantly increase the per sonalization of learning activities and provide continuous feedback between a teacher and a student, through the widespread implementation of distance learning. At the same time, in order to provide the required level of distance learning process, an impor tant task is to design new information systems that will allow teachers to use various forms of communication with students in learning activities.E-learning resources are investigated. The article describes and analyses the most popular web platforms for electronic education and determines Moodle system as the most functional one, but difficult for users who are unfamiliar with web technologies. Features of e-learning resources and the main requirements to their design and functionality are studied. The relevance and expediency of the use of information technologies in education are described in the paper and self-engineered information system of e-learning is suggested, its main functions and scenarios are determined and system on an abstract level is described. The main user characteristics are given and their connections with system usage cases are determined.uk_UA
dc.description.abstractСучасні інформаційні технології можуть значно збільшити персоналізацію навчальної діяльності та забезпечити постійний зворотний зв’язок між викладачем та студентом завдяки широкому впровадженню дистанційного навчання. У той же час, для забезпечення необхідного рівня процесу дистанційного навчання важливим завданням є розробка нових інформаційних систем, які дозволять вчителям використовувати різні форми спілкування зі студентами в навчальній діяльності. Досліджено електронні освітні ресурси. У статті описано та проаналізовано найпопулярніші веб-платформи для електронної освіти та визначено, що система Moodle є найбільш функціональною, проте складною у використанні для користувачів, які не знайомої з веб-технологіями. Розглянуто особливості електронних освітніх ресурсів та головні вимоги до їх дизайну та функціоналу. У роботі описано актуальність та доцільність використання інформаційних технологій у освіті та запропоновано інформаційну систему електронної освіти власної розробки, визначено її основні функції, сценарії роботи та описано систему на абстрактному рівні. Надана характеристика основних користувачів та визначено їх зв’язки із варіантами використання системи.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка”uk_UA
dc.subjectinformatizationuk_UA
dc.subjecteducational Internet resourcesuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectuser interfaceuk_UA
dc.subjectinformation systemsuk_UA
dc.subjectcomputerizinguk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectосвітні інтернет ресурсиuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectінтерфейс користувачаuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectкомп’ютеризаціяuk_UA
dc.subjectдиджиталізаціяuk_UA
dc.titleTechnological characteristics of the e-learning systems development = Технологічні особливості розробки систем електронного навчання)uk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc004.9-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
issue-galley-64-сторінки-1-3,84-88,176.pdfОсновний1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.