Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/969
Назва: Індивідуалізація контролю навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі використання соціонічних типів та установки на вид діяльності
Інші назви: Индивидуализация контроля знаний студентов высших учебных заведениях на основе использования соционических типов и установки на вид деятельности
Individualization of university students’ achievement assessment based on personality sociotypes and activity type mindset
Автори: Кальнік, О.П.
Тематичні ключові слова: контроль навчальних досягнень
особистісний потенціал студента
вищий навчальний заклад
соціоніка
метод проектів
контроль учебных достижений
личностный потенциал студента
вуз
соционика
метод проектов
achievement assessment
student’s personal potential
university
socionics
project method
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С. Сковороди
Анотація: У статті аналізується психологічна реакція студентів на ситуацію іспитів; відзначається, що екзаменаційний стрес по-різному впливає на студентів з різними особливостями психіки, наголошується на необхідності використання методів контролю навчальних досягнень, які максимально розкривають особистісний потенціал студента і створюють умови для об’єктивного оцінювання навчальних досягнень. Автор відзначає, що традиційні методи контролю, які застосовуються до усіх без винятку студентів певної групи, не створюють умов для об’єктивного оцінювання навчальних досягнень; обгрунтовує можливість використання соціонічних методів виявлення соціотипу та діагностики особистісної установки на вид діяльності для визначення індивідуальних особливостей студентів з метою індивідуалізації та дифференціації контролю; аналізує відповідність різних установок на вид діяльності та методів контролю; приходить до висновку, що найбільш універсальним методом контролю навчальних досягнень з точки зору соціоніки є контроль за допомогою проектів; окреслює перспективні напрями подальших наукових пошуків, зокрема необхідність перевірки положень цієї статті методами математичної статистики.
В статье анализируется психологическая реакция студентов на ситуацию экзаменов; отмечается, что экзаменационный стресс по-разному влияет на студентов с различными особенностями психики, подчеркивается необходимость использования методов контроля знаний, которые максимально раскрывают личностный потенциал студента и создают условия для объективного оценивания учебных достижений. Автор отмечает, что традиционные методы контроля, применяемые ко всем без исключения студентам определенной группы, не создают условий для объективного оценивания учебных достижений; обосновывает возможность использования соционических методов выявления социотипа и диагностики личностной установки на вид деятельности для определения индивидуальных особенностей студентов с целью индивидуализации и дифференциации контроля; анализирует соответствие различных установок на вид деятельности и методов контроля; приходит к выводу, что наиболее универсальным методом контроля с точки зрения соционики является контроль с помощью проектов; определяет перспективные направления дальнейших научных поисков, в частности необходимость проверки положений этой статьи методами математической статистики.
The article deals with students’ psychological reaction to the examinations. The author notes that exam stress affects the students with different psychological characteristics in a different way and emphasizes the need for assessment methods that best unlock a student’s personal potential and create the conditions for objective achievement assessment. The author notes that traditional assessment methods, that are applied to each and every student of a group, do not create conditions for an objective assessment of students’ achievements. He proves the possibility of using socionic methods for detection and diagnosis of personality sociotypes and activity type mindset to determine individual characteristics of students with the aim of individualization and differentiation of assessment; analyzes different assessment methods that match the corresponding activity type mindsets; comes to the conclusion that the most effective and versatile method of assessment in terms of socionics is assessment through projects; outlines perspective directions of further research of the problem, including verification of the provisions of this article by means of mathematical statistics.
Бібліографічний опис: Кальнік О.П. Індивідуалізація контролю навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі використання соціонічних типів та установки на вид діяльності / О.П. Кальнік // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2016. – Вип. 53. – С. 66-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/969
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Indyvidualizatsija_Kontroliu.pdf384.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.