Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9401
Назва: Проблемне навчання як засіб формування творчого мислення
Автори: Горбенко, Ю.Л.
Бондаренко, А.В.
Тематичні ключові слова: мислення
проблемне навчання
проблема
творчість
Дата публікації: 2021
Видавництво: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Анотація: У статті зроблена спроба проаналізувати роль проблемного навчання у формуванні творчого мислення. Увага приділена розкриттю особливостей проблемного навчання, яке передбачає цілеспрямований розвиток творчих здібностей особистості.
Бібліографічний опис: Бондаренко А.В. Проблемне навчання як засіб формування творчого мислення / А.В. Бондаренко; наук. кер. Горбенко Ю.Л. // Альманах «QN» : зб. наук. пр. студентів . – Глухів; Суми : Винниченко М.Д., 2021. – Вип. 11 : Матеріали ІІІ Всеукр. студент. наук.-практ. інтернет-конф. «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» – С. 106-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9401
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко_тези.docтези48 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.