Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалаур, С.П.-
dc.contributor.authorМалука, Т.М.-
dc.date.accessioned2021-06-08T11:13:40Z-
dc.date.available2021-06-08T11:13:40Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9354-
dc.descriptionГалаур С.П. Мова реклами як засіб впливу на адресата / С.П. Галаур, Т.М. Малука // Тези 73-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 21 квітня – 13 травня 2021 р.). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – Т. 1. – С. 424-426.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectвплив рекламиuk_UA
dc.titleМова реклами як засіб впливу на адресатаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc656-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галаур_Малука_тези.docxтези21.2 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.