Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9354
Назва: Мова реклами як засіб впливу на адресата
Автори: Галаур, С.П.
Малука, Т.М.
Тематичні ключові слова: реклама
вплив реклами
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Галаур С.П. Мова реклами як засіб впливу на адресата / С.П. Галаур, Т.М. Малука // Тези 73-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 21 квітня – 13 травня 2021 р.). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – Т. 1. – С. 424-426.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9354
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галаур_Малука_тези.docxтези21.2 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.