Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorШумейко, Ю.М-
dc.contributor.authorСафонов, М.С.-
dc.date.accessioned2021-06-07T08:54:28Z-
dc.date.available2021-06-07T08:54:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9313-
dc.descriptionMokliak M.V. Crisis Marketing: Features of Application and Ways of Reformation / M.V. Mokliak, Yu.M. Shumeiko, M.S. Safonov // Економіка і регіон. – 2020. – № 2 (77). – С. 77-85. – DOI 10.26906/EiR.2020.2(77).1951uk_UA
dc.description.abstractThe article defines the problems and opportunities of developing marketing in crisis. The importance of reforming the marketing system before and during the crisis is determined. The peculiarities of the crisis of 2020, its impact on consumer behavior and the development of the economy and marketing in general are analyzed. New motives and features in consumer behavior are highlighted. The factors influencing the development of marketing and advertising are studied. The main directions of development of enterprises, their marketing departments and additional services that can be implemented even by a small company and that will create a circle of loyal customers are highlighted.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблеми застосування маркетингу в компаніях в умовах рецесії економіки. Перелічено та проаналізовано причини, чому департаменти маркетингу й реклами одні з перших потерпають на початку кризи. Визначено важливість реформування маркетингової системи до та під час кризи. Проаналізовано особливості кризи 2020 року, її відмінності від інших масштабних криз, вплив на поведінку споживача й розвиток економіки і маркетингу в цілому. Виділено нові мотиви та особливості в поведінці споживача, на які має вплив не тільки розвиток технологій, а й події 2020 року. Проаналізовано основні причини занепаду маркетингу в Україні під час будь-яких кризових явищ та шляхи розвитку відділу маркетингу/uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjecteconomic crisisuk_UA
dc.subjectmarketing in crisisuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectchanges in consumer behavioruk_UA
dc.subjectекономічна кризаuk_UA
dc.subjectмаркетинг під час кризиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectзміни в поведінці споживачаuk_UA
dc.titleCrisis Marketing: Features of Application and Ways of Reformation = Маркетинг в умовах кризи: особливості застосування та шляхи реформуванняuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Економіка і регіон. 2020. № 2 (77)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мокляк_2020.pdfстаття599.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.