Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9231
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павельєва, А.К. | - |
dc.contributor.author | Моторний, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-30T18:22:29Z | - |
dc.date.available | 2021-05-30T18:22:29Z | - |
dc.date.issued | 2021-05 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9231 | - |
dc.description | Павельєва А.К. Роль та функції художнього часу, художнього простору та хронотопів у першій збірці М. В. Гоголя / А.К. Павельєва, А.В. Моторний // Тези доповідей 73-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 21 квітня – 13 травня. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – Т. 1. – С. 276–277. | uk_UA |
dc.description.abstract | Доводиться, що у циклі М. В. Гоголя «Вечори на хуторі поблизу Диканьки» спостерігається синтез різних видів часу й простору з домінуванням хронікально-побутового часу й побутового простору, містичного часу й простору та ідилічного, хаотичного, соціально-історичного, фантастичного, міфологічного хронотопів, які тісно пов’язані із сюжетною канвою повістей, з їхньою зав’язкою або розв’язкою і є композиційною рамкою центральної дії, що розгортається в повістях із містичним сюжетом. Зазначається, що усі типи хронотопів у гоголівських повістях об’єднані християнською і язичницькою символікою, мотивами страху та «бачення/небачення», «перехідними» персонажами (відьмою й Хомою), хронотопами дороги й дому, шинку, корчми, локусом церкви. Виокремлюються ключові функції категорій художнього часу, художнього простору, хронотопів та мікрохронотопів, топосів та локусів, а саме: циклотвірна, сюжетотвірна, характеротвірна, жанротвірна, символічна. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» | uk_UA |
dc.subject | хронотоп | uk_UA |
dc.subject | художній час | uk_UA |
dc.subject | художній простір | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | мікрохронотоп | uk_UA |
dc.subject | топос | uk_UA |
dc.title | Роль та функції художнього часу, художнього простору та хронотопів у першій збірці М. В. Гоголя | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 821.161.1–3.09(043.5) | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Павельєва Моторний 73 тези.pdf | 823.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.