Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоренко, Ю.П.-
dc.date.accessioned2021-02-25T09:11:27Z-
dc.date.available2021-02-25T09:11:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9017-
dc.descriptionФедоренко Ю.П. Сутність читацької діяльності в початковій школі / Ю.П. Федоренко. – Педагогічний вісник : зб. наук. пр. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2013. – Вип. 63. – С. 147-152.uk_UA
dc.description.abstractстатті проаналізовано сутність читацької діяльності, котра є базовою під час навчання молодших школярів, а саме: визначено поняття "читання", описано з точки зору мовленнєвої діяльності структурні рівні; предметний зміст; структурні компоненти цього феномена; схарактеризовано читацький інтерес, його загальні риси, наявність інтересу у школярів у практиці навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UA
dc.subjectчитанняuk_UA
dc.subjectтехнічна і смислова сторона читанняuk_UA
dc.subjectчитацькі інтересиuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.titleСутність читацької діяльності в початковій школіuk_UA
dc.identifier.udc371.315.6: 373.31-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сутність_2013(16).pdfстаття193.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.