Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоренко, Ю.П.-
dc.date.accessioned2021-02-25T09:07:05Z-
dc.date.available2021-02-25T09:07:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016-
dc.descriptionФедоренко Ю.П. Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу / Ю.П. Федоренко. – Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 19. – С. 7276.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається питання виховання читачів, зокрема пропонується стислий історичний огляд інтересу, акцентується увага на визначенні суті понять «інтерес», «читацький інтерес», основних напрямків вивчення цих феноменів у психолого-педагогічній літературі та ознак (суб’єктно-об’єктні відношення, вибірковий характер, пізнавальна спрямованість, емоційна забарвленість). Автор зупиняється на видах читацьких інтересів (епізодичні і стійкий, глибокі і вибіркові), на зв’язку інтересів з мотивами, потребами; висвітлює низку питань, які ставляться в методичній науці стосовно прилучення дітей до читання, приводить деякі прийоми пробудження інтересу до читання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонська академія неперервної освітиuk_UA
dc.subjectінтересuk_UA
dc.subjectчитацький інтересuk_UA
dc.subjectзалучення дітей до книгиuk_UA
dc.subjectвибір книжокuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc371.315.6-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психолого_2013(15).pdfстаття599.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.