Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоренко, Ю.П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-25T09:07:05Z | - |
dc.date.available | 2021-02-25T09:07:05Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9016 | - |
dc.description | Федоренко Ю.П. Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу / Ю.П. Федоренко. – Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 19. – С. 7276. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання виховання читачів, зокрема пропонується стислий історичний огляд інтересу, акцентується увага на визначенні суті понять «інтерес», «читацький інтерес», основних напрямків вивчення цих феноменів у психолого-педагогічній літературі та ознак (суб’єктно-об’єктні відношення, вибірковий характер, пізнавальна спрямованість, емоційна забарвленість). Автор зупиняється на видах читацьких інтересів (епізодичні і стійкий, глибокі і вибіркові), на зв’язку інтересів з мотивами, потребами; висвітлює низку питань, які ставляться в методичній науці стосовно прилучення дітей до читання, приводить деякі прийоми пробудження інтересу до читання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Херсонська академія неперервної освіти | uk_UA |
dc.subject | інтерес | uk_UA |
dc.subject | читацький інтерес | uk_UA |
dc.subject | залучення дітей до книги | uk_UA |
dc.subject | вибір книжок | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 371.315.6 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого_2013(15).pdf | стаття | 599.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.