Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоренко, Ю.П.-
dc.date.accessioned2021-02-25T08:51:41Z-
dc.date.available2021-02-25T08:51:41Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9015-
dc.descriptionФедоренко Ю.П. Автономне навчання як умова подальшої ефективної професійної діяльності / Ю.П. Федоренко. – Педагогічні науки. – 2009. – Вип. 2. – С. 79-84.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність формування професійної автономії як здатності майбутніх учителів самостійно мислити, приймати компетентні рішення. Визначено роль у цьому процесі нових інформаційних технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectавтономне навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.titleАвтономне навчання як умова подальшої ефективної професійної діяльностіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.014.016-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorenko_2009(.pdfстаття523.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.