Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнірова, Т.В.-
dc.date.accessioned2021-02-13T11:05:48Z-
dc.date.available2021-02-13T11:05:48Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8988-
dc.descriptionКушнірова Т.В. Використання STEАM – підходу у філологічних проєктах / Т.В. Кушнірова // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. пр. XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 груд. 2020. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка 2020. – С. 84-87.uk_UA
dc.description.abstractУ статті ґрунтовно розглядаються способи впровадження STEAM-підходів у навчальний процес, досліджуються особливості проєктного підходу, який передбачає командну роботу та пошуковий метод. Проєктний підхід при вивченні предметів філологічного циклу дозволяє органічно інтегрувати знання здобувачів освіти з різних дисциплін під час вирішення певних завдань, зумовлює їхнє практичне значення, генерує при цьому нові ідеї, формує всі необхідні життєві компетенції, зокрема, полікультурні, мовленнєві, інформаційні, соціальні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectSTEAMuk_UA
dc.subjectфілологіяuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectпроєктна роботаuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.titleВикористання STEАM – підходу у філологічних проєктахuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378.4.091.33-044.247:801-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Кушнірова.pdfМатеріали конференції678.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.