Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальнік, О.П.-
dc.date.accessioned2021-01-26T15:10:32Z-
dc.date.available2021-01-26T15:10:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8920-
dc.descriptionКальнік О.П. Коректувальний контроль у навчанні іноземних мов / О.П. Кальнік // Лiнгвiстичнi студiї Linguistic Studies : зб. наук. праць. – Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2020. – Вип. 40. Т. 2. – С. 149-156.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізуються форми і методи контролю навчальних досягнень з точки зору виявлення їх навчального і розвивального потенціалу. Відзначається, що контроль навчальних досягнень у практиці викладання має переважно констатувальний характер, тобто реалізуються насамперед його діагностична та оцінювальна функції. Аналіз форм і методів контролю навчальних досягнень свідчить, що усна і письмова форми контролю, контроль за допомогою проектів і навчального портфоліо забезпечують максимальну реалізацію таких функцій як навчальна, виховна, розвивальна і самовдосконалення, оскільки дають можливість не тільки виявити і оцінити рівень навчальних досягнень, а й сприяють формуванню професійної компетенції, активізації пізнавальної діяльності, інтелектуальному розвитку, забезпечують можливість творчої діяльності студентів.uk_UA
dc.description.abstractBackground: Assessment, as an integral component of teaching, should promote the implementation of its functions such as learning, educational and developmental ones. Purpose: The purpose of the study is to analyze the methods of monitoring academic achievement to identify its learning, developmental and educational potential. Results: The analysis of forms and methods of assessment of educational achievements testifies that oral and written forms of assessment, assessment by means of projects and portfolio provide the realization of such functions as educational, learning, developmental and self-improvement ones. They give the chance not only to reveal and estimate level of educational achievements, but also contribute to the formation of professional competence of students, enhance their cognitive activity, intellectual development, provide an opportunity for creative activity. Discussion: Assessment through projects and portfolio is an effective means of self-assessment and peer assessment, which is especially relevant in the context of growing use of distance learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДонецький національний університет імені В. Стуса, м. Вінницяuk_UA
dc.subjectконтроль навчальних досягненьuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectметоди контролюuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectпортфоліоuk_UA
dc.subjectachievement assessmentuk_UA
dc.subjecthigher educational institutionuk_UA
dc.subjectpersonality-oriented educationuk_UA
dc.subjectmethods of assessmentuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectportfoliouk_UA
dc.titleКоректувальний контроль у навчанні іноземних мовuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.141.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kalnik.pdfосновна стаття460.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.