Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8914
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колос, Ю.З. | - |
dc.contributor.author | Федоренко, Ю.П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T08:11:57Z | - |
dc.date.available | 2021-01-26T08:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8914 | - |
dc.description | Колос Ю.З. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час дистанційного навчання іноземних мов / Ю.З. Колос, Ю.П. Федоренко // Гуманітарний вісник Національного університету імені Юрія Кондратюка : зб. наук. праць. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – Вип. 1-2 (7). – С. 21-28. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність освітньої технології дистанційного навчання, його види та форми. Дистанційне навчання має ряд суттєвих переваг порівняно з традиційним. Одним з головних недоліків такої форми навчання є низький рівень мотивації до навчальної діяльності. Дослідники виділяють чотири типи взаємодії у процесі дистанційного навчання: «студент-навчальний матеріал», «студент-викладач», «студент-студент» та «студент-система». Мотивація широко визнана дослідниками як один з основних факторів, що впливають на темп та успіх процесу вивчення іноземних мов. Існує внутрішня та зовнішня мотивація навчальної діяльності. Про внутрішню мотивацію до навчання можна говорити тоді, коли студент вивчає предмет через задоволення від навчального процесу та особистісного розвитку. Існує ряд методів підвищення мотивації навчальної діяльності студентів, що лежать у площині особистісно-орієнтованого навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | внутрішня мотивація | uk_UA |
dc.subject | зовнішня мотивація | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.title | Мотивація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час дистанційного навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.14: 811.111 (081) | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_7-Колос_Фед.pdf | стаття | 587.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.