Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовицька, І.В.-
dc.date.accessioned2020-12-18T11:10:48Z-
dc.date.available2020-12-18T11:10:48Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationСучасний стан розвитку соціально-економічних процесів вимагає підвищення рівня продовольчої безпеки держави, особливо забезпечення населення високоякісними, екологічно безпечними продуктами харчування вітчизняного виробництва. У статті розглянуто поняття системи просування для виробників органічної продукції; розкрито зміст основних компонентів цієї системи, таких як цілі, принципи, види, методи, функції, організаційні структури управління, етапи і показники результатів просування продукції. Відображено особливості системи просування органічної продукції. Запропоновано дві основні групи методик, призначені для виробників органічної продукції. Наведено короткий опис змісту цих методик. Методики, згруповані за основними етапами просування продукції.uk_UA
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8833-
dc.descriptionНовицька І.В. Основні методики та особливості системи просування органічної продукції / І.В. Новицька // Економічний простір. – 2020. – № 159. – С. 92-97.uk_UA
dc.description.abstractСучасний стан розвитку соціально-економічних процесів вимагає підвищення рівня продовольчої безпеки держави, особливо забезпечення населення високоякісними, екологічно безпечними продуктами харчування вітчизняного виробництва. У статті розглянуто поняття системи просування для виробників органічної продукції; розкрито зміст основних компонентів цієї системи, таких як цілі, принципи, види, методи, функції, організаційні структури управління, етапи і показники результатів просування продукції. Відображено особливості системи просування органічної продукції. Запропоновано дві основні групи методик, призначені для виробників органічної продукції. Наведено короткий опис змісту цих методик. Методики, згруповані за основними етапами просування продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectорганічне виробництвоuk_UA
dc.subjectметоди просуванняuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.titleОсновні методики та особливості системи просування органічної продукціїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.432:631.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новицька І.В._стаття_2020.pdfНаукова стаття372.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.