Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8811
Назва: Соціальна реабілітація в структурі соціально-педагогічної діяльності
Автори: Сайко, Н.О.
Тематичні ключові слова: соціальна реабілітація
реабілітаційне середовище
дидактогенія
дезадаптованість
поновлення гармонії
Дата публікації: 2019
Видавництво: Сєвєродонецьк, СНУ імені В. Даля
Анотація: Аналізуються поняття «соціальна реабілітація», різні наукові підходи до організації процесу соціальної реабілітації. Доводиться необхідність розуміння поняття соціальної реабілітації, як поновлення внутрішньої і зовнішньої гармонії між особистістю і соціальним середовищем; формування у особистості відчуття комфорту, задоволеності, щастя. Автором підкреслюється необхідність організації соціальної реабілітації в умовах навчальних закладів, оскільки учні знаходяться під постійними негативними впливами освітньої системи, що призводить до виникнення дезадаптованості. На основі аналізу шкільної практики виділено основні проблеми учнів, що призводять до порушення соціального функціонування – надмірна сором’язливість, тривожність, агресивність, пасивність і які є результатом дидактогенних впливів. Тому метою соціальної реабілітації в системі соціально-педагогічної діяльності визначається нейтралізація дидактогенних впливів навчальних закладів та усунення їх наслідків.
Бібліографічний опис: Сайко Н.О. Соціальна реабілітація в структурі соціально-педагогічної діяльності / Н.О. Сайко // Духовність особистості: методологія. Теорія і практика : зб. наук. пр . – Сєвєродонецьк : СНУ ім.. В. Даля. 2019.– Вип. 1 (88). – С. 152-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8811
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Сайко 1Суми.docстаття109.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.