Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8772
Назва: | Технології машинного навчання в розробці комп’ютерних ігор |
Автори: | Фурсова, Н.А. Кривицький, Д.М. |
Тематичні ключові слова: | машинне навчання комп’ютерна гра інтелектуальний агент ігровий двигун ML-Agents |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Приазовський державний технічний університет, м. Маріуполь |
Анотація: | У статті досліджено використання сучасних технологій машинного навчання в розробці комп'ютерних ігор на прикладі двовимірної навчально-пізнавальної гри в жанрі космічного симулятора. Визначено можливості інструментарію Unity ML-Agent та його об'єктів. Розкрито основні етапи розробки комп'ютерної гри, проведена декомпозиція задач використання інтелектуальних агентів. Обрано ігрові механіки, розроблено архітектуру конфігурації навчального середовища. Представлено послідовність взаємодії гравця з грою та інтелектуальними агентами під час ігрової сесії. |
Бібліографічний опис: | Фурсова Н.А. Технології машинного навчання в розробці комп’ютерних ігор / Н.А. Фурсова, Д.М. Кривицький // Наука та виробництво : зб. наук. пр. – Маріуполь, 2020. – Вип. 22 (спецвип.). – С. 263-269. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8772 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fursova_Krivitskiy.pdf | Основна стаття | 562.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.