Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8772
Назва: Технології машинного навчання в розробці комп’ютерних ігор
Автори: Фурсова, Н.А.
Кривицький, Д.М.
Тематичні ключові слова: машинне навчання
комп’ютерна гра
інтелектуальний агент
ігровий двигун
ML-Agents
Дата публікації: 2020
Видавництво: Приазовський державний технічний університет, м. Маріуполь
Анотація: У статті досліджено використання сучасних технологій машинного навчання в розробці комп'ютерних ігор на прикладі двовимірної навчально-пізнавальної гри в жанрі космічного симулятора. Визначено можливості інструментарію Unity ML-Agent та його об'єктів. Розкрито основні етапи розробки комп'ютерної гри, проведена декомпозиція задач використання інтелектуальних агентів. Обрано ігрові механіки, розроблено архітектуру конфігурації навчального середовища. Представлено послідовність взаємодії гравця з грою та інтелектуальними агентами під час ігрової сесії.
Бібліографічний опис: Фурсова Н.А. Технології машинного навчання в розробці комп’ютерних ігор / Н.А. Фурсова, Д.М. Кривицький // Наука та виробництво : зб. наук. пр. – Маріуполь, 2020. – Вип. 22 (спецвип.). – С. 263-269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8772
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fursova_Krivitskiy.pdfОсновна стаття562.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.