Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorПопова, Ю.М.-
dc.contributor.authorШинкаренко, Р.В.-
dc.date.accessioned2016-08-02T10:59:14Z-
dc.date.available2016-08-02T10:59:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/875-
dc.descriptionMoklyak M.V. Brand as the main marketing direction of activity of enterprises/ M.V. Moklyak, Y. M. Popova, R.V. Shinkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій : наук. журн. - 2016. - №2. - С. 22-30uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to a brand as the main marketing direction of activity of enterprises. The point and meaning of the brand are defined. The main approaches to brand formation are characterized. Kinds and models of a brand are examined. The basic approaches of brand formation are characterized, species of the brand are considered. The main models of brand creation was analised. The basic way of modern companies successful brands development was reccomended on the basis of linear expansion, innovation, distribution, transformation, repositioning.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена бренду як основному напряму маркетингової діяльності сучасних підприємств. Визначено сутність і значення бренду, його основні складові. Охарактеризовано основні підходи до формування бренду, розглянуті види бренду. Проведено аналіз основних моделей створення бренду. Запропоновано основні шляхи розвитку успішних брендів сучасних компаній на основі лінійного розширення, інновацій, трансформації дистрибуції, репозиціонування.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherСумський державний університетuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectsloganuk_UA
dc.subjectслоганuk_UA
dc.subjectdescriptoruk_UA
dc.subjectдескрипторuk_UA
dc.subjectmulti-branduk_UA
dc.subjectмультибрендuk_UA
dc.titleBrand as the main marketing direction of enterprises activityuk_UA
dc.title.alternativeБренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємствuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc659.126.658.8-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья(1)-5.pdf270.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.