Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Н.В.-
dc.date.accessioned2020-12-14T09:40:13Z-
dc.date.available2020-12-14T09:40:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8725-
dc.descriptionБезрукова Н.В. Бренд-менеджмент в діяльності транснаціональних корпорацій / Н.В. Безрукова // Актуальні проблеми розвитку сучасної науки : матеріали ХV Всеукр. наук-практ. конф., (м. Полтава, 21 травня 2020 р.). – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2020. – С. 140-142.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі представлено сучасні особливості бренд-менеджменту провідних транснаціональних корпорацій світу. Розкрито значення бренду в процесі просування продукції на закордонні ринкиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectбрендові товариuk_UA
dc.subjectТНКuk_UA
dc.subjectбренд-стратегіяuk_UA
dc.titleБренд-менеджмент в діяльності транснаціональних корпораційuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.139-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безрукова_тези.pdf337.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.