Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8711
Назва: Роль сім'ї у соціальному інтегруванні дитини з особливими освітніми потребами: ресурс арт-практик
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
соціальне інтегрування дитини
сім'я
арт-практики
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Анотація: Важлива роль у процесі соціального інтегрування дитини з особливими освітніми потребами відводиться сім'ї, яка є одним із основних факторів її «входження» в систему суспільних відносин.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Роль сім'ї у соціальному інтегруванні дитини з особливими освітніми потребами: ресурс арт-практик / Н.М. Атаманчук // Миробудування в освітній та соціальній сферах : зб. матеріалів IV Всеукр. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2020 р.– Черкаси : ЧНУ, 2020.– С. 93-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8711
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_тези_16_11_20.docxтези21.28 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.