Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8711
Назва: | Роль сім'ї у соціальному інтегруванні дитини з особливими освітніми потребами: ресурс арт-практик |
Автори: | Атаманчук, Н.М. |
Тематичні ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами соціальне інтегрування дитини сім'я арт-практики |
Дата публікації: | лис-2020 |
Видавництво: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Анотація: | Важлива роль у процесі соціального інтегрування дитини з особливими освітніми потребами відводиться сім'ї, яка є одним із основних факторів її «входження» в систему суспільних відносин. |
Бібліографічний опис: | Атаманчук Н.М. Роль сім'ї у соціальному інтегруванні дитини з особливими освітніми потребами: ресурс арт-практик / Н.М. Атаманчук // Миробудування в освітній та соціальній сферах : зб. матеріалів IV Всеукр. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2020 р.– Черкаси : ЧНУ, 2020.– С. 93-99. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8711 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Атаманчук_тези_16_11_20.docx | тези | 21.28 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.