Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8680
Назва: | Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик |
Автори: | Яланська, С.П. |
Тематичні ключові слова: | освітній процес модернізація освіти арт-практика психолого-педагогічний ресурс |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського |
Анотація: | В роботі здійснено логіко-психологічний аналіз проблеми використання арт-практик в освітньому процесі. Емпірично досліджено ефективність розвивального потенціалу комплексу арт-практик у роботі зі здобувачами вищої освіти. Обґрунтовано психолого-педагогічний ресурс арт-практик в освітньому процесі вищої школи. Визначено, що завдяки впровадженню комплексу арт-практик в освітній процес здійснюється розвиток творчої уяви, підвищується рівень прояву унікальності, гнучкості, забезпечується легкість асоціювання, процес самопізнання, розширюються можливості самовдосконалення, знаходяться можливі шляхи досягнення поставлених цілей майбутніми фахівцями |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик / С.П. Яланська // Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі : кол. моногр. – Кременчук : Щербатих О.В., 2020. – С. 96-109. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8680 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яланська_моногр.pdf | частина монографії | 527.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.