Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8680
Назва: Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: освітній процес
модернізація освіти
арт-практика
психолого-педагогічний ресурс
Дата публікації: 2020
Видавництво: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація: В роботі здійснено логіко-психологічний аналіз проблеми використання арт-практик в освітньому процесі. Емпірично досліджено ефективність розвивального потенціалу комплексу арт-практик у роботі зі здобувачами вищої освіти. Обґрунтовано психолого-педагогічний ресурс арт-практик в освітньому процесі вищої школи. Визначено, що завдяки впровадженню комплексу арт-практик в освітній процес здійснюється розвиток творчої уяви, підвищується рівень прояву унікальності, гнучкості, забезпечується легкість асоціювання, процес самопізнання, розширюються можливості самовдосконалення, знаходяться можливі шляхи досягнення поставлених цілей майбутніми фахівцями
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик / С.П. Яланська // Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі : кол. моногр. – Кременчук : Щербатих О.В., 2020. – С. 96-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8680
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яланська_моногр.pdfчастина монографії527.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.