Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерниш, І.В.-
dc.contributor.authorМаховка, В.М.-
dc.contributor.authorБакало, Н.В.-
dc.date.accessioned2020-12-11T16:29:47Z-
dc.date.available2020-12-11T16:29:47Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8676-
dc.descriptionЧерниш І.В. Формування корпоративної культури як фактору конкурентоспроможності підприємств сфери туризму / І.В. Черниш, Н.В. Бакало, В.М. Маховка // Economic strategies for the development of society : collective monograph. – Boston : Primedia eLaunch, 2020. – Р. 141-146. – DOI- 10.46299/ISG.2020.MONO.ECON.IIIuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах практика управління потребує нових інструментів підвищення ефективності діяльності та підтримки сталого розвитку соціально-економічної системи. Сучасні керівники вбачають основні важелі впливу на підвищення конкурентоспроможності підприємства переважно в чинниках економічного характеру, але необхідно пам’ятати, що люди є одним з ключових факторів внутрішнього середовища підприємства і від культури його персоналу та культури підприємства в цілому залежить результативність діяльності. Саме тому корпоративну культуру необхідно та потрібно вважати одним з основних чинників підвищення конкурентоспроможності підприємства туристичної сфери. Отже, корпоративна культура є управлінським інструментом та одним з сучасних дієвих методів управління персоналом, оскільки «вона дозволяє мʼяко та ненавʼязливо» прищепити певні цінності, традиції, що приводять до організаційної єдності й створення фірмового стилю поведінки підприємства сфери туризмуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІnternational Science Groupuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleФормування корпоративної культури як фактору конкурентоспроможності підприємств сфери туризмуuk_UA
dc.typeКнижки чи розділи книгuk_UA
dc.typeМонографіїuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Маховка, черниш, бакало .pdf413.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.