Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8584
Назва: The modern models of e-commerce organization: theoretical aspect = Сучасні моделі організації електронної комерції: теоретичний аспект
Автори: Глєбова, А.О.
Зозуля, А.
Тематичні ключові слова: e-commerce
model
commerce
site
interne
електронна комерція
модель
комерція
сайт
Інтернет
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The article explores the essence of the concept of "e-commerce". The basic models used in e-commerce are analyzed. Their development and dissemination are due to processes of globalization and rapid development of information technologies. This allows diversifying the business and increasing profitability at the current stage. The authors identify the disadvantages and benefits inherent to the major ecommerce participants.
Досліджено суть поняття "електронна комерція". Аналіз наукових дефіцій дозволив встановити, що «електронна комерція» - це форма електронного бізнесу, яка охоплює не тільки операції з купівлі-продажу товарів та/або послуг, а також є інструментом фактором створення попиту на продукцію/послуги, що обумовлює автоматизацію процесів адміністрування на підприємстві. Це обумовило формування нових моделей електронної комерції, які впроваджуються і використовуються у практиці господарювання. Проаналізовано основні моделі, що використовуються в електронній комерції, а саме: B2B (business-to-business), B2C (business-toconsumer), C2C (consumer-to-consumer), C2B (consumer-to-business), B2G (business-to-government), C2G (citizen-to-government). Кожна модель має свої особливості реалізації і дозволяє забезпечувати реалізацію послуг електронної комерції. Їх розвиток та поширення зумовлені процесами глобалізації та швидкого розвитку інформаційних технологій. Це дозволяє диверсифікувати бізнес та підвищити прибутковість на сучасному етапі. Визначено недоліки та переваги електронної комерції для всіх стейкхолдерів (споживачів, виробників, ділових контрагентів, держави та суспільства).
Бібліографічний опис: Hliebova A.O. The modern models of e-commerce organization: theoretical aspect / A.O. Hliebova, А. Zozulia // Економіка і регіон. – 2020. – № 1 (76). – С. 144-150. – DOI 10.26906/EiR.2020.1(76).1929
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8584
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного управління, адміністрування та права
Економіка і регіон. 2020. № 1 (76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1(73)2020_144-150.pdfСтаття617.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.