Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлєбова, А.О.-
dc.contributor.authorЗозуля, А.-
dc.date.accessioned2020-09-23T07:28:05Z-
dc.date.available2020-09-23T07:28:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8584-
dc.descriptionHliebova A.O. The modern models of e-commerce organization: theoretical aspect / A.O. Hliebova, А. Zozulia // Економіка і регіон. – 2020. – № 1 (76). – С. 144-150. – DOI 10.26906/EiR.2020.1(76).1929uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the essence of the concept of "e-commerce". The basic models used in e-commerce are analyzed. Their development and dissemination are due to processes of globalization and rapid development of information technologies. This allows diversifying the business and increasing profitability at the current stage. The authors identify the disadvantages and benefits inherent to the major ecommerce participants.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено суть поняття "електронна комерція". Аналіз наукових дефіцій дозволив встановити, що «електронна комерція» - це форма електронного бізнесу, яка охоплює не тільки операції з купівлі-продажу товарів та/або послуг, а також є інструментом фактором створення попиту на продукцію/послуги, що обумовлює автоматизацію процесів адміністрування на підприємстві. Це обумовило формування нових моделей електронної комерції, які впроваджуються і використовуються у практиці господарювання. Проаналізовано основні моделі, що використовуються в електронній комерції, а саме: B2B (business-to-business), B2C (business-toconsumer), C2C (consumer-to-consumer), C2B (consumer-to-business), B2G (business-to-government), C2G (citizen-to-government). Кожна модель має свої особливості реалізації і дозволяє забезпечувати реалізацію послуг електронної комерції. Їх розвиток та поширення зумовлені процесами глобалізації та швидкого розвитку інформаційних технологій. Це дозволяє диверсифікувати бізнес та підвищити прибутковість на сучасному етапі. Визначено недоліки та переваги електронної комерції для всіх стейкхолдерів (споживачів, виробників, ділових контрагентів, держави та суспільства).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectcommerceuk_UA
dc.subjectsiteuk_UA
dc.subjectinterneuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectкомерціяuk_UA
dc.subjectсайтuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.titleThe modern models of e-commerce organization: theoretical aspect = Сучасні моделі організації електронної комерції: теоретичний аспектuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc339.137.2:004.738.5(477)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного управління, адміністрування та права
Економіка і регіон. 2020. № 1 (76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1(73)2020_144-150.pdfСтаття617.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.