Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8323
Назва: Distance education possibilities analysis for integrated innovative projects = Аналіз можливостей дистанційної освіти для інтегрованих інноваційних проектів
Автори: Бухкало, С.І.
Бяльський, Ю.Я.
Агейчева, О.О.
Деркунська, Ж.В.
Тематичні ключові слова: distance learning
alternative energy sources
solar and wind power plants
integrated energy technologies
evidence-based methods
ecological safety
дистанційне навчання
альтернативні джерела енергії
сонячні та вітрові електростанції
інтегровані енергетичні технології
методи, засновані на доказах
екологічна безпека
Дата публікації: 2018
Видавництво: International Journal of Engineering & Technology
Анотація: The materials presented the possibilities development of solar and wind power plants, project development for all those who are engaged in the power studies and baseness. In this, phase of work in NTU "KPI" – studies the possibility of increasing the economic efficiency of alternative energy sources. A review of the literature and the necessary articles written on the subject: аs technologies and economies develop and become more complex, energy needs increase greatly; types and methods of alternative energy, as well as the possibility of calculating the basic set of main economic indicators are classified; identified possible areas of work in obtaining the necessary information and results.
У матеріалах були представлені можливості розвитку сонячних та вітрових електростанцій, розробка проектів для всіх, хто займається енергетичними дослідженнями та необґрунтованістю. У цій фазі роботи в НТУ «КПІ» - вивчається можливість підвищення економічної ефективності альтернативних джерел енергії. Огляд літератури та необхідних статей, написаних на цю тему: як технології та економіка розвиваються та ускладнюються, енергетичні потреби значно зростають; класифікуються види та методи альтернативної енергетики, а також можливість розрахунку базового набору основних економічних показників; визначили можливі сфери роботи щодо отримання необхідної інформації та результатів.
Бібліографічний опис: Distance education possibilities analysis for integrated innovative projects / S.I. Bukhkalo, Yu.Ya. Byalskiy, O.O. Aheicheva, Zh.V. Derkunska // International Journal of Engineering & Technology. – 2018. – Vol. 7, № 4.8. – P. 459-465. – DOI: 10.14419 / ijet.v7i4.8.27289
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8323
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Агейчева_IJET-27289.pdfстаття570.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.