Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7684
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яланська, С.П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-12T05:46:45Z | - |
dc.date.available | 2020-06-12T05:46:45Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7684 | - |
dc.description | Яланська С.П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С.П. Яланська // Актуальні проблеми психології. Т. 14. Методологія і теорія психології : зб. наук. пр. – К.; Ніжин : Лисенко М.М., 2020. – Вип. 3. – C. 369-378. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі психології толерантності молоді. Повага і толерантність до інших осіб – завжди були актуальними. На сьогодні прояви толерантності набувають особливого значення під час виникнення різноманітних надзвичайних ситуацій, зокрема, масової передачі інфекційних захворювань та їхніх наслідків. Кожен громадянин має усвідомлювати власну відповідальність за своє здоров’я та здоров’я оточуючих. Молоде покоління має будувати комунікацію на засадах взаєморозуміння, взаємопідтримки, що сприяє об’єднанню суспільного простору. Мета статті полягає у розкритті проблеми прояву толерантності у студентському середовищі та визначенні основних психолого-педагогічних, тренінгових засобів її розвитку. Завдання полягають у: 1) розкритті проблеми толерантності сучасної молоді; 2) представленні результатів дослідження показників прояву толерантності у студентів педагогічного університету; 3) з’ясуванні психолого-педагогічних, тренінгових засобів розвитку толерантності студентської молоді. Для розв’язання поставлених завдань було використано комплекс методів дослідження. Теоретичні: теоретичний аналіз, узагальнення, систематизація; емпіричні: тестування (тест Є. М. Кайлюк «Чи можна вважати Вас толерантною людиною?», методика діагностики рівня емпатійних здібностей (за В. В. Бойко); статистичні. Розкрито результати дослідження розвитку толерантності студентів фізико-математичного факультету педагогічного університету. Обґрунтовано необхідність упровадження програми розвитку толерантності особистості в освітньому просторі, яка передбачає створення спеціального освітнього середовища. Важливою для ефективного впровадження програми є інтеграція психолого-педагогічних, тренінгових засобів у освітньому процесі загальноосвітньої та вищої школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | учасники освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні засоби | uk_UA |
dc.subject | тренінгові засоби | uk_UA |
dc.title | Толерантність як розуміння цінності іншої особистості | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9-316.6 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Толерантність як розуміння.docx | стаття | 66.31 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.