Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7634
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атаманчук, Н.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-09T09:35:55Z | - |
dc.date.available | 2020-06-09T09:35:55Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7634 | - |
dc.description | Атаманчук Н.М. Хендмейд – спосіб підвищення стресостійкості у студентів ЗВО / Н.М. Атаманчук //Актуальні проблеми психології. Том ХІ: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості : зб. наук. пр. – К. : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, 2020. – Вип. 21. – С. 6-23. | uk_UA |
dc.description.abstract | Здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку стресу в студентів ЗВО. Теоретично обґрунтовано й емпірично досліджено фактори розвитку стресу та ресурсу підвищення стресостійкості в студентів ЗВО. Визначено роль творчості у підвищенні стресостійкості в студентської молоді. Застосовувано методи: теоретичні, емпіричні, інтерпретаційні. Виявлено причини та ознаки стресового напруження студентів ЗВО. Встановлено, що стрес у студентів виявляється в основному на психологічному рівні, це спричинює зниження працездатності, підвищення відволікань, погану концентрацію уваги, погіршення настрою, депресію. Виявлено, біологічні ознаки прояву стресу в більшості досліджуваних присутні у не значній кількості. Проаналізовано самооцінку студентів щодо стресостійкості до використання психологічного прийому (проведення виставки хендмейд) та після нього. Встановлено, творчий процес дає можливість відрефлексувати і знизити емоційну напругу, побачити перспективу власної діяльності, позбутися почуття невпевненості та страху, що значно підвищує стресостійкість студентської молоді. Результати аналізу факторів розвитку стресу та засобу його подолання у студентів ЗВО свідчать про те, що використання творчого підходу допомагає студентській молоді позбутися депресії і поганого настрою, не впадати у відчай у складній життєвій ситуації та знаходити вихід, зняти напругу і стрес. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | стресостійкі ситуації | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | емоційна стійкість | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.title | Хендмейд – спосіб підвищення стресостійкості у студентів ЗВО | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.015.3: 159.944.4: 745/749 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Атаманчук_стаття.docx | стаття | 632.75 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.