Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7600
Назва: | Класифікація типів післядипломної освіти учителів у Великій Британії |
Автори: | Купар, М.С. |
Тематичні ключові слова: | система освіти система післядипломної освіти магістр освіти документи про освітні рівні документи про кваліфікаційні екзамени |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Анотація: | Підвищення кваліфікації англійського педагога – це процес його поступового зростання як особистості та як професіонала протягом усієї практичної діяльності. При цьому розвиток педагога як особистості здійснюється за умови, якщо він є активним суб’єктом діяльності, в якій реалізуються його творчі сили й здібності. |
Бібліографічний опис: | Купар М.С. Класифікація типів післядипломної освіти учителів у Великій Британії / М.С. Купар // Іноземні мови у вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. – Полтава : ПДПУ, 2009. – Вип. 4. – С. 47-54. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7600 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Купар_2009_ІМ.pdf | стаття | 258.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.