Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7600
Назва: Класифікація типів післядипломної освіти учителів у Великій Британії
Автори: Купар, М.С.
Тематичні ключові слова: система освіти
система післядипломної освіти
магістр освіти
документи про освітні рівні
документи про кваліфікаційні екзамени
Дата публікації: 2009
Видавництво: Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Анотація: Підвищення кваліфікації англійського педагога – це процес його поступового зростання як особистості та як професіонала протягом усієї практичної діяльності. При цьому розвиток педагога як особистості здійснюється за умови, якщо він є активним суб’єктом діяльності, в якій реалізуються його творчі сили й здібності.
Бібліографічний опис: Купар М.С. Класифікація типів післядипломної освіти учителів у Великій Британії / М.С. Купар // Іноземні мови у вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. – Полтава : ПДПУ, 2009. – Вип. 4. – С. 47-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7600
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Купар_2009_ІМ.pdfстаття258.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.