Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7571
Назва: | Проблеми професіоналізму вчителя в європейській післядипломній педагогічній освіті впродовж життя |
Автори: | Купар, М.С. |
Тематичні ключові слова: | вчитель професіоналізм педагогічна освіта післядипломна педагогічна освіта освіта впродовж життя докторантура |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Слов’янський державний педагогічний університет |
Анотація: | Глобальною тенденцією розвитку вищої педагогічної освіти сьогодні є комплексний перехід від репродуктивних до творчо–пошукових стратегій професійної підготовки вчителя на засадах неперервного самостійного збагачення професійних знань і досвіду. Сучасний якісний компонент професійної підготовки педагога передбачає реалізацію інноваційної (індивідуально–креативної) стратегії розвитку особистості впродовж життя та постійного оволодіння знаннями, що розглядається як необхідна умова підтримання кваліфікації, є актуальним аспектом дослідницького пошуку. |
Бібліографічний опис: | Купар М.С. Проблеми професіоналізму вчителя в європейській післядипломній педагогічній освіті впродовж життя / М.С. Купар // Гуманізація навчально-виховного процесу : наук.-метод. зб. – Слов’янськ : СДПУ, 2009. – Вип. 45. – С. 62-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7571 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Купар_2009_45.pdf | стаття | 350.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.