Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7571
Назва: Проблеми професіоналізму вчителя в європейській післядипломній педагогічній освіті впродовж життя
Автори: Купар, М.С.
Тематичні ключові слова: вчитель
професіоналізм
педагогічна освіта
післядипломна педагогічна освіта
освіта впродовж життя
докторантура
Дата публікації: 2009
Видавництво: Слов’янський державний педагогічний університет
Анотація: Глобальною тенденцією розвитку вищої педагогічної освіти сьогодні є комплексний перехід від репродуктивних до творчо–пошукових стратегій професійної підготовки вчителя на засадах неперервного самостійного збагачення професійних знань і досвіду. Сучасний якісний компонент професійної підготовки педагога передбачає реалізацію інноваційної (індивідуально–креативної) стратегії розвитку особистості впродовж життя та постійного оволодіння знаннями, що розглядається як необхідна умова підтримання кваліфікації, є актуальним аспектом дослідницького пошуку.
Бібліографічний опис: Купар М.С. Проблеми професіоналізму вчителя в європейській післядипломній педагогічній освіті впродовж життя / М.С. Купар // Гуманізація навчально-виховного процесу : наук.-метод. зб. – Слов’янськ : СДПУ, 2009. – Вип. 45. – С. 62-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7571
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Купар_2009_45.pdfстаття350.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.