Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7567
Назва: Mathematical model of pressure change in automobile pneumatical tire depending on operating temperature = Математична модель зміни тиску в автомобільній пневматичній шині залежно від температури експлуатації
Автори: Орисенко, О.В.
Нестеренко, М.П.
Васильєв, О.С.
Рогозін, І.А.
Тематичні ключові слова: pneumatical tire
inflation pressure
three-level plan
planning matrix
mathematical model
пневматична шина
тиск накачування
трирівневий план
матриця планування
математична модель
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: It has been established that in the process of operation pressure ratings in the tires of many cars differs from those recommended by the production plant. Is leads to performance degradation of tires traveling properties and their loss of life. The pressure excursion from the normative value may be caused either by an error during tire inflation, or by the fact that the difference between the operating temperature and the temperature of the inflating air has not considered. Using mathematical-statistical methods of data processing, there has been deduced the mathematical relationship between pressure in the pneumatical tire at the operating temperature and the required pressure of inflating air into the tire, if the temperatures of inflation and operation differ.
Установлено, що в процесі експлуатації значення тиску в шинах багатьох автомобілів відрізняється від рекомендованого заводом-виробником, що призводить до погіршення експлуатаційних характеристик шин та скорочення їхнього ресурсу. Відомо, що відхилення тиску від нормативного значення може бути спричиненим як похибкою при накачуванні шини, так і неврахуванням різниці між температурою експлуатації та температурою повітря, що закачується. Для проведення дослідження виділено найбільш значуші фактори, які впливають на значення тиску в пневматичній шині, що дозволило скласти рівняння регресії, котре описує явище. Доведено адекватність моделі через визначення похибки та перевірку критеріїв. За допомогою математико-статистичних методів оброки даних виведено математичну залежність між тиском у пневматичній шині при температурі експлуатації та необхідним тиском закачування повітря в шину, якщо температури накачування та експлуатації відрізняються. Отже, отримано математичну залежність, яка дозволяє при відомих температурі в приміщенні, де здійснюється накачування, температурі навколишнього середовища, де буде експлуатуватися шина, та рекомендованому заводом-виробником тиску в шині автомобіля визначити необхідний тиск закачування повітря. Практичним використанням результатів дослідження є значення необхідного тиску накачування залежно від температур.
Бібліографічний опис: Mathematical model of pressure change in automobile pneumatical tire depending on operating temperature / O.V. Orysenko, M.P. Nesterenko, O.S.Vasyliev, I.A. Rohozin // Academic Journal Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering. – 2019. – Vol. 2 (53). – P. 25-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7567
Розташовується у зібраннях:Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-53-4 ОрисенкоНестеренкоВасильєвРогозін.pdf616.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.